نایلون حبابدار و نقش آن در بسته بندی

نایلون حبابدار و نقش آن در بسته بندی


نایلون حبابدار در بسته بندی لوازم چه نقشی دارد؟

هر محصول تولید شده قبل از رسیدن به دست مصرف کننده با بسته بندی هایی مختلف برای فروش عرضه می شود. این محصولات با استفاده از بسته بندی محافظ ویژه از محل تولید تا محل فروش تولید می شوند. ضربه گیر حبابدار برای محافظت از محصولات در برابر ضربه هایی که ممکن است در طول حمل و نقل رخ دهد استفاده می شود. در ادامه با این محصول کارآمد و نقش ان در صنعت بسته بندی بیشتر آشنا خواهید شد.

اندازه ضربه گیر حبابدار

انواع ضربه گیر حبابدار با توجه به مشخصات و ابعاد محصولات در عرض و طول های مختلف تولید می شوند. برای حمل و نقل محصولات با ابعاد بزرگ از مدل های با بیشترین عرض استفاده می شود. اغلب ضربه گیر حبابدار برای حمل و نقل محصولات با اندازه کوچک اما حساس استفاده می شود. به ویژه در حمل و نقل محصولات حساس مانند لوازم الکترونیکی. مدل‌های نایلونی بسته‌بندی که به صورت حباب‌های پر شده در نوارها به نام بالن تولید می‌شوند، برای حمل و نقل ایمن محصولات استفاده می‌شوند. به این ترتیب نایلون های بسته بندی با حفاظت بالا در برابر ضربه های خارجی به کاربران ارائه می شود. نایلون گستر یکی از بهترین تولید کنندگان انواع نایلون حبابدار به بهترین قیمت و کیفیت در خدمت شما می باشد.

pic 1 - نایلون حبابدار و نقش آن در بسته بندی

ضربه گیر حبابدار و نقش آن در بسته ‌بندی

مدل های نایلون حبابدار

انواع نایلون حبابدار در اندازه ها و ویژگی های مختلف در بسته بندی استفاده می شود. این نایلون های محافظ با توجه به کاربرد مورد نظر در اشکال و اندازه های مختلف طراحی و تولید می شوند. در میان انواع نایلونی که بهترین محافظت از کالا را در برابر ضربه ایجاد می کنند، نایلون حباب بسته بندی با توجه به شکل و ویژگی های محصولی که محافظت می کنند در طرح های مختلفی تولید می شوند. مدل های ضربه گیر حبابدار به صورت حباب‌های بلند هوا در نوارهای عرضی یا طولی یا حباب‌های کوچک هوا به شکل‌های گرد تولید می‌شود.

ضربه گیر حبابدار در نوارهای بلند؛ مدل هایی هستند که به طور ویژه برای کمک به حمل و نقل محصولات الکترونیکی به طور کلی و جلوگیری از شکستگی در اثر ضربه طراحی شده اند. محصولات الکترونیکی دارای صفحه نمایش شکستنی برای ویژگی های دیجیتال هستند. به لطف بسته بندی نایلونی حبابدار راه راه، می توان این صفحات را قبل از رسیدن به دست کاربران بدون شکستگی یا خراشیدگی حمل کرد. ضربه گیر حبابدار با حباب های کوچک هوا، به گونه ای طراحی و تولید شده است که برای بسته بندی انواع مختلف محصول مناسب باشد. در جابجایی کالاها؛ به طوری که کالا بدون شکستگی، خراشیدگی و ضربه ایمن قابل جابجایی باشد؛ فرآیند بسته بندی با نایلون حبابی 100 سانتی متری انجام می شود.

از آنجایی که ممکن است ابعاد کالا در فرآیندهای حمل و نقل بزرگ باشد، استفاده از مدل های ضربه گیر حبابدار با عرض 100 سانتی متر از استفاده از مدل های بسته بندی شده در ضربه گیر حبابدار به ابعاد 100 سانتی متر در 150 متر راحت و مقرون به صرفه است. این مدل های نایلونی برای حمل و نقل یا ارسال محصولات خطوط تجاری از هر بخش استفاده می شود. به همین دلیل مدل های ضربه گیر حبابدار در طول های مختلف بسته بندی شده و در آپشن های متنوع برای فروش عرضه می شوند. نایلون های بسته بندی حبابدار در مدل ها و اندازه هایی که ممکن است مورد نیاز باشد را می توان به راحتی با این روش استفاده کرد.

قیمت نایلون حبابدار

ماده اولیه اصلی مورد استفاده در تولید ماده معروف به ضربه گیر حبابدار پلی اتیلن است. پلی اتیلن؛ نایلون اصلی ترین ماده اولیه مورد استفاده در تولید پلاستیک ها مانند ظروف پلاستیکی است. اغلب از ضربه گیر حبابدار در بسیاری از بخش های مختلف با مدل های خود در اندازه های مختلف استفاده می شود. از مهم ترین عوامل در تعیین قیمت بسته بندی نایلونی حبابدار می توان به کیفیت متریال به کار رفته در ساخت آن و ابعاد بسته بندی نایلونی اشاره کرد.
قیمت ضربه گیر حبابدار با توجه به ابعاد، مقدار مواد، مدل و مقادیر بسته بندی متفاوت است. نایلون های حبابدار با توجه به کاربرد مورد نظر در طرح ها و اندازه های مختلف مدل سازی می شوند. با توجه به استفاده مورد نظر، نایلون های حبابدار از نظر عرض و طول به سایزهای مختلف در مقیاس های متنوع تقسیم شده و به این صورت برای فروش عرضه می شود. علاوه بر این، حباب های هوا که بالون نامیده می شوند، با توجه به کاربرد مورد نظر در اندازه های مختلف هستند. این حباب ها در اندازه های مختلف به صورت نوارهای بلند یا کوتاه دایره های کوچک تولید می شود. هزینه ساخت هر ضربه گیر حبابدار بسته به متریال و ابعاد متفاوت است. همه این دلایل باعث می شود که فروش نایلون حبابدار عمده در محدوده های قیمتی مختلف عرضه شوند.

هنگام خرید ضربه گیر حبابدار چه ویژگی هایی را باید در نظر گرفت؟

ضربه گیر حبابدار که در صنعت بسته بندی استفاده می شود، برای محافظت از محصولات حمل و نقل یا حساس به کار می رود. تمام محصولات به منظور جلوگیری از آسیب در حمل و نقل باید با ضربه گیر حبابدار بسته بندی شوند. خرید این نایلون بسته به ابعاد محصول مورد استفاده باید انتخاب شود. در غیر این صورت انتخاب سایزهای نامناسب در حفاظت از محصولات بی تاثیر خواهد بود. از آنجایی که این محصول در عرض و طول های مختلف تولید می شود، به راحتی می توان از آن در هماهنگی با محصولات بسته بندی استفاده کرد. مهمترین عاملی که باید در هنگام بسته بندی محصولات با ضربه گیر حبابدار در نظر گرفت، شکل محصول و شکننده بودن یا نبودن آن است. ضربه گیر باید به منظور حمل محصولات شکننده به روشی سالم تولید شده از نایلون ضخیم باشد. انتخاب مدل های نایلونی حبابدار با مقاومت بالا در برابر ضربه مفید خواهد بود. برای حمل و نقل سالم چندین محصول در سایزهای مختلف بهتر است مدل پکیج کیسه حبابدار انتخاب می شود.

pic 2 - نایلون حبابدار و نقش آن در بسته بندی

قیمت و خرید انواع نایلون حبابدار برای بسته بندی 

5/5 - (2 امتیاز)

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خانهتماس